Întrebări frecvente 

1. Ce sunt produsele Delirium?

Produsele Delirium sunt bijuterii și accesorii artizanale, menite să bucure ochii și sufletul. Fiecare bijuterie și accesoriu a fost creat cu pasiune, invitând în ajutor comorile naturii (flori, fructe, legume, semințe etc.). Mai mult, obiectele Delirium se pot și personaliza după bunul plac, mai ales că ne plac provocările.

 

  1. Ce sunt produsele thinkDiferentt?

Produsele thinkDiferentt sunt produse artizanale, alternative sustenabile și eco-friendly pentru tine și pentru casa ta. Mai mult, produsele thinkDiferentt se pot personaliza bunul plac.

 

  1. Bijuteriile și accesoriile Delirium necesită întreținere specială?

Nu, piesele nu necesită întreținere specială, dar există câteva sfaturi de urmat pentru a te asigura că rămân în condiții pentru o perioadă lungă de timp:

Dacă rășina devine murdară, spăle-o cu apă caldă și detergent lichid foarte ușor și apoi usca cu un prosop curat.

Evita contactul direct cu parfumurile, lichidele pe bază de alcool sau substanțele chimice.

Încercă să eviț lăsarea bijuteriilor în lumina directă a soarelui în timpul temperaturilor extrem de ridicate, deoarece rășina poate pierde forma sa. Un exemplu bun este uitarea într-o mașină fierbinte în timpul lunilor de vară. Dacă se întâmplă acest lucru, totuși, lasă într-o zonă răcoroasă și evită manevrarea până când se revine la forma sa originală.

Încearcă evit socurile mecanice, zgârierea, contactul cu alcool, parfum, acetonă, detergent, suprafete abrazive.

 

  1. Produsele thinkDiferentt necesită întreținere specială?

Nu, produsele thinkDiferentt nu necesită întreținere specială. Pentru detalii vezi secțiunea thinkDiferentt/Despre produse.

 

  1. Aveți un magazin fizic?

NU

 

  1. Trebuie să mă înregistrez atunci când doresc să fac o comandă?

Nu, nu este necesar să te înregistrezi atât timp cât completezi adresa de livrare și alegi modul de plată. Dar ar fi în avantajul tău dacă o faci, deoarece periodic oferim cupoane de reducere clienților fideli.

 

  1. Care sunt modalităţile de livrare?

Livrăm prin curierat rapid și Posta Română. Pentru detalii vezi Termenii și condiții de utilizare pentru Magazinul Online / 10. Costuri de livrarea

 

  1. Care sunt modalitățile de plată?

Poți plăti comanda prin bancă sau numerar la curier. Pentru detalii vezi Termenii și condiții de utilizare pentru Magazinul Online / 9. Metodele de plată

 

  1. Produsul comandat nu este ceea ce mi-am dorit. Îl pot returna?

Sigur. Pentru detalii vezi Termenii și condiții de utilizare pentru Magazinul Online / 11. Politica de retragere din Contract

 

  1. Ce se întâmplă cu datele mele personale? Acestea rămân în confidențialitate?

Detaliile furnizate de tine nu vor fi în nici un caz transmise unor terțe părți, toate rămân sub deplină confidențialitate. Pentru detalii vezi Politica de confidențialitate

 

  1. Când se trimit coletele?

Livrarea se face în maximum 2 zile lucrătoare, după plasarea comenzii.

Comenzile personalizate pot fi livrate în 7-21 zile lucrătoare, depinde de complexitatea comenzii.

ro_RORO